Klacht: Werk niet afgemaakt graag me 1500 terug

op 22 juni 2021 over D&M Bouw in de categorie Klusbedrijven

Ik heb eind April contact met meneer opgenomen. Meneer zei dat hij pas in mei zou kunnen beginnen. Ergens midden mei is meneer gekomen en zei dat Hij de volgende week zou beginnen helaas is dat niet gebeurd meneer begon twee weken later, kwam elke dag te laat hij zou binnen twee weken klaar zijn 7tot10 Dagen zou dat duren de complete badkamer renovatie. Ben nu 4 weken verder EenVandaag zegt meneer tegen mij dat hij mijn 1500 teruggaat sturen maar dat hij een andere klus heeft dus hij kon niet beginnen met het betegelen van de muren en wilde op de vloer beginnen met betegelen zodat hij na een uur weer kon vertrekken Met de rede je kan nu niet op de vloer lopen want hij is net betegeld dus ik kan verder niks meer doen in die badkamer tot morgen ochtend acht uur en vervolgens zie ik hem dan pas de volgende dag ergens om 11:30 uur verschijnen

Zou graag me geld terug willen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over D&M Bouw

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over D&M Bouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chevennely 27