Klacht: Welkomstgeschenk niet opsturen

op 13 november 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Lid van een blad waarbij ik een welkomstgeschenk zou ontvangen ter waarde van € 99,- deze nooit ontvangen, nu al meerdere keren contact gehad met abonnementenland en er wordt steeds gezegd dat het verstuurd gaat worden en dat zei hier verder niks aan kunnen doen. nu ongeveer 9 maanden later nog steeds niks mogen ontvangen en vorige week weer opnieuw gebeld, precies zelfde verhaal als al die andere keren en zou nu teruggebeld worden. nu een week later nog steeds geen telefoontje terug gehad! Abonnementenland zegt ook steeds dat zei niet de welkomstgeschenken versturen maar het blad zelf maar abonnementenland geeft ook niet aan waar ik dan wel contact mee moet opnemen om dit te regelen.

Als het welkomstgeschenk wordt verzonden of mijn betaalde geld terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 18 december 2017 om 10:40 geantwoord

Geachte heer Terpstra,

Onze excuses voor de late reactie.
Als het goed is heeft u het welkomstgeschenk inmiddels mogen ontvangen.
Op basis hiervan sluiten wij dan ook deze klacht.

Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door JohT