Klacht: Wel thuis toch afmelden

op 15 februari 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit vandaag om 3 uur te wachten omdat mijn telefoon tussen 4 en 7 zou komen ik heb camera voor de deur en een telefoon waar ik op gebeld kan worden volgens de koerier is die aan de deur geweest heeft meerdere keren aan de gebeld aan de deurbel en heeft mij op mijn nul zes gebeld ik heb een hond die zou aan gaan slaan als de deurbel zou gaan er ligt geen briefje in de brievenbus en daarbij wat ik net ook al zij ik heb camera beveiliging op de deur en heb de beelden terug gekeken maar er is niemand geweest dus ik bellen naar jullie om dit te melden dan vindt ik het ergste dat ik dus voor leugenaar wordt uitgemaakt nou ik kan je bij deze zeggen we zitten met vier man bij mij thuis ik ga morgen voor drie weken op vakantie en moet dus de leen toestel mee nemen maar het ergste vindt ik dat ik voor leugenaar wordt uitgemaakt ik heb zelf ook voor jullie gewerkt als dit bij mij gebeurde dan moest ik net zo hard weer terug rijden ik dacht altijd klant is koning nou bij jullie niet heb voor bijna 30 min aan de lijn gezeten x 45 cent en ben vier uur eerder weg gegaan bij mijn werk en wie gaat dit betalen niemand denk ik he en ik zit nu dus zonder tel

Ik ben pas tevreden als vandaag mijn telefoon wordt gebracht en dat er een vergoeding wordt gegeven voor de onkosten die ik heb moeten maken voor niks

En wil dat er vandaag nog contact met me wordt opgenomen

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 19 februari 2018 om 13:47 geantwoord

Geachte heer Platje,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben de route van de koerier getraceerd en met uw adres vergeleken. Hierdoor kunnen we concluderen dat de koerier bij u langs is geweest maar u helaas niet aan heeft getroffen. Vervelend om te vernemen dat uw afspraak is misgelopen! Onze excuses voor het ongemak!

Uw verzoek tot compensatie zullen wij niet honoreren daar de koerier op het gewenste adres in het geplande tijdvenster heeft gestaan. Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 19 februari 2018 om 15:15 geantwoord

Dus ik wordt weer voor leugenaar uitgemaakt wie zegt dat die heeft aan gebeld en nogmaals ik heb camera beveiliging aan het huis en heb hem niet op de camera opname staan hoe meer bewijs wil je hebben dat de koerier niet is geweest ik ben het er niet mee eens dat het op deze manier wordt opgelost ik wil dat er wat mee wordt gedaan heb twee dagen van me vakantie gemist a 200 euro heb voor 25 euro buiten mijn bundel met jullie gebeld en ik krijg dit als antwoord of te wel ik ben een leugenaar en moet het er maar bij laten zitten maar als er niks mee wordt gedaan gs ik wel naar me advocaat met de beelden en de mensen die bij mij thuis waren

Bericht van Dynalogic

1 dag geleden - Geachte heer Platje, Uiteraard maken we u niet uit voor een leugenaar. Wij geven enkel onze bevindingen aan op basis van de getrokken conclusies nadat we onze gegevens hebben gecontroleerd. Mocht u de beelden kunnen sturen dan ontvangen wij deze graag als antwoord op de intern verzonden klacht, mits het niet groter is dan 15MB. Graag willen we u ook nog aangeven dat het wenselijk is wanneer u interpunctie gebruikt daar uw klacht erg warrig is. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Ricardo Platje