Klacht: Wel thuis

op 30 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

wij waren de hele dag thuis en hebben geen brief ontvangen dus begrijpen niet waarom het pakje niet is bezorgd.

Gewoon aanbellen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 07 september 2016 om 12:38 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Koning,

Allereerst wil ik u onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging. Ik heb de gegevens van de koerier opgevraagd om na te gaan of de koerier aan huis is geweest. Uit de GPS gegevens is gebleken dat hij wel op uw adres aanwezig is geweest. Echter gaf hij wel toe dat er geen briefje in de bus was gedaan aangezien hij de kaartjes niet meer in de bus had liggen. Hiervoor onze oprechte excuses. De koerier zal er nog op aangesproken worden, waarom hij niet meer moeite heeft gedaan om te kijken of u wel thuis was.

Gelukkig zie ik dat de dag erna de levering succesvol is afgerond!

Ik wens u een prettige dag toe,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door b koning