Klacht: wel heel makkelijk incasseren!

op 24 april 2020 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

GGN hanteert schijnbaar wel een hele makkelijke manier van incasseren.
Er is fraude gepleegd op een oud adres van mijn moeder. Er is via bol.com besteld op naam van mijn moeder en afgeleverd (in de brievenbus?) van het oude adres van mijn moeder, waar zij al niet meer woonachtig was op dat moment.

Ik woon daar al 5 jaar niet meer? En ineens krijg ik dan maar een aanmaning op mijn adres? BELACHELIJK!

Ik heb nog nooit aanmaningen gehad en vind dit erg brutaal om deze maar gewoon naar mij toe te sturen.

Er is een valse mail aangemaakt! mijn moeder stond daar al niet meer ingeschreven en ik krijg maar gewoon aan aanmaning?

Als ik bel? Ja u moet een bezwaar indienen… ja dat heb ik al gedaan! Dit moet toch niet kunnen zo?
Dit is niet van mij of van mijn moeder!!

Dit moet NU opgepakt worden! niet binnen 10 dagen! Dit moet niet kunnen op deze manier.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van GGN Mastering Credit

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Graag ontvangen wij het dossiernummer waar de klacht betrekking op heeft.Tevens ontvangen wij graag informatie op wiens naam de vordering staat: staat de vordering op uw naam of op naam van uw moeder?Met vriendelijke groet,GGN

Reactie van de melder van de klacht xJF

4 maanden geleden - Beste GGN,Neemt u gerust contact met mij op telefonisch. Nummer staat in de melding.Met vriendelijke groet,J.

Bericht van GGN Mastering Credit

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Aan de hand van het dossiernummer kunnen wij zien welke afdeling het dossier behandelt en wie met u hierover contact moet opnemen. Graag ontvangen wij alsnog het dossiernummer zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen.Tevens ontvangen wij graag informatie op wiens naam de vordering staat: staat de vordering op uw naam of op naam van uw moeder?Met vriendelijke groet,GGNTevens

Reactie van de melder van de klacht xJF

4 maanden geleden - Geachte,Ik hoop dat u begrijpt dat ik niet online allerlei persoonsgegevens ga verstrekken.Dossiernummer is 25886347op mijn naam!Reeds al een bezwaar online ingediend, maar dit duurt mij allemaal veel te lang !!Mvg,

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 15 mei 2020 om 12:14 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar onze e-mail van 15 april 2020.

In verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN

Alle klachten die gemeld zijn door xJF