Klacht: Wel betalen-niet ontvangen

op 05 juni 2021 over Check Die Deal in de categorie Deal-Sites

Ik heb sokken besteld en per IDeal betaald, maar niet ontvangen. Verschillende keren gemaild waar de bestelling blijft, bij de eerste mails krreg ik nog wel antwoord, altijd het zelfde weliswaar. Is op het moment niet voorradig, maar op de Website stonden de bestelde sokken als in voorraad , verschillende malen dit kenbaar gemaakt bij check die deal maar toen reageerde ze hemaal niet meer. Nog géén sokken ontvangen. Kortom mensen bestel niet bij Check die Deal, overigens kijk goed uit want ze gebruiken verschillende namen, Diabetisch sokken.nl, en meerdere namen, maar bij door zoeken komen ze uit bij check die deal. Dus ik heb ervan geleerd, één zo op het oog professionele website zegt helemaal niets, kijk even verder door.

Niet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Check Die Deal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Check Die Deal nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht tevewe

1 maand geleden - Gewenste oplossing is: De door mij bestelde en betaalde producten direct naar mij versturen, of direct mijn geld terug betalen. Theo van Westbroek

Alle klachten die gemeld zijn door tevewe