Klacht: wel betalen niet leveren

op 20 januari 2014 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IcePay in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Beste meneer van Driel, Helaas kan ICEPAY uw klacht niet afhandelen. Wij zijn een payment service provider, wat betekent dat wij de betalingen voor webshops verwerken. We zorgen ervoor dat het bedrag dat u betaalt bij de webshop terechtkomt en kunnen het transactiebedrag niet terugstorten naar de consument. Wij zijn een tussenpartij en hebben geen invloed op de levering van uw bestelling. Wij raden u dan ook aan om contact op te nemen met de webshop waar u het product heeft besteld, zodat u daar kunt vragen wat er mis is gegaan en wat zij als oplossing hebben voor uw probleem. Met vriendelijke groet, ICEPAY support

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IcePay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IcePay

Heeft op 20 januari 2014 om 15:13 geantwoord

Beste meneer van Driel,

ICEPAY support

Alle klachten die gemeld zijn door nostradamus