Klacht: Wel betaald – Niets ontvangen – Geen geld terug-2

op 02 augustus 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Bestelling geplaatst met een levertijd van 1 dag, na enkele dagen ontving ik 3 mails: 1- mijn bestelling zal binnen paar dagen gestuurd worden, 2 – bestelling is niet meer leverbaar, 3 – laat ons weten uw bankrekening om geld terug te sturen. Twee weken daarna nog niets ontvangen. Ik heb enkele keer naar de klantenservice gaan mailen. Telkens als je een mail stuurt (en ik heb er heel wat gestuurd) krijg je een autoreply dat er binnen 24 uur contact met je wordt opgenomen. Maar helaas..nog steeds geen antwoord en uiteraard ook de bestelde artikelen nog steeds niet. Ook geprobeerd Vanoutlet telefonisch te bereiken maar daar wordt niet opgenomen.
KOOP NOOIT IETS IN VANOUTLET!!!!!

Niets

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:18 geantwoord

Beste klant

Wat jammer dat u een klacht heeft over uw aankoop bij Vanoutlet.nl
Hopelijk is uw klacht reeds opgelost ,
Mocht uw klacht niet opgelost zijn mag u onze klantenservice bereiken via sales@vanoutlet.nl voor een oplossing.
Wij doen onze best om alle klachten op een nette manier op te lossen .

Met vriendelijke groeten
Vanoutlet.nl