Klacht: Wel betaald – Niets ontvangen – Geen geld terug-2

op 02 augustus 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling geplaatst met een levertijd van 1 dag, na enkele dagen ontving ik 3 mails: 1- mijn bestelling zal binnen paar dagen gestuurd worden, 2 – bestelling is niet meer leverbaar, 3 – laat ons weten uw bankrekening om geld terug te sturen. Twee weken daarna nog niets ontvangen. Ik heb enkele keer naar de klantenservice gaan mailen. Telkens als je een mail stuurt (en ik heb er heel wat gestuurd) krijg je een autoreply dat er binnen 24 uur contact met je wordt opgenomen. Maar helaas..nog steeds geen antwoord en uiteraard ook de bestelde artikelen nog steeds niet. Ook geprobeerd Vanoutlet telefonisch te bereiken maar daar wordt niet opgenomen.
KOOP NOOIT IETS IN VANOUTLET!!!!!

Gewenste Oplossing:

Niets

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marina Ka