Klacht: Wel betaald geen edelstenen ontvangen

DePuk op 26 februari 2021 over Supercell in de categorie Computer Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 27 jan 2021 €10,99 betaald voor edelstenen. Het bedrag is wel afgeschreven, maar heb geen edelstenen ontvangen. Op twee andere accounts ook 2x €10,99 betaald en heb daar wel de edelstenen ontvangen. Supercell geeft aan dat ik de stenen wel ontvangen heb, maar dat is dus zéker niet zo. Helaas kan ik fluiten naar mijn edelstenen en dus voor mijn zoontje weer opnieuw stenen kopen. Voelt als oplichting. Je betaald ergens voor en krijgt er niets voor terug.

Gewenste Oplossing:

Als mijn zoontje de edelstenen krijgt waarvoor wij betaald hebben. Lijkt me toch niet teveel gevraagd, toch?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Supercell

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Supercell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DePuk