Klacht: wel betaald en na ruim een maand nog geen tijdschrift ontvangen!

op 24 november 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Via een actie heb ik een kortlopende abonnement op vriendin genomen. Netjes betaald op 18 oktober 2015 en nu op 24 november nog steeds geen tijdschrift ontvangen. Meerdere keren contact met klantenservice gehad met de smoes dat ze het aan het uitzoeken zijn. Na een mand ben ik het toch echt wel zat. Stort me dan maar het geld terug. Vervolgens hoor ik niets meer van ze. Zeer slechte klantenservice. En zal ook zeker NOOIT meer een abonnement afsluiten bij hun!

H3t zou fijn zijn als ze of het tijdschrift versturen zoals in het abonnement beschreven staat. Of het geld terugstorten op mijn rekening. Zo moeilijk lijkt me dat niet......

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 15:27 geantwoord

Geachte,

Deze klacht reeds behandeld.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door cynth