Klacht: Wel automatische incasso, zonder toestemming, geen aanslag ontvangen

op 09 juli 2012 over Lococensus in de categorie Waterschappen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt al een paar maanden 13,41 afgeschreven, terwijl ik geen machtiging heb gegeven, sterker nog ik heb niet eens een aanslag ontvangen voor 2012, dus ik weet niet eens of het afgeschreven bedrag wel klopt.
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar>>

Gewenste Oplossing:

Een aanslag te ontvangen, en verzoek om automatische incasso!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lococensus in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lococensus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lococensus

Heeft op 10 juli 2012 om 19:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

We betreuren het dat het telefonisch contact niet goed is verlopen. Er wordt hard aan gewerkt om de telefonische bereikbaarheid te vergroten. Een kopie van de ondertekende machtiging is vandaag nog op de post gegaan naar de klant. Ook zal het aanslagbiljet worden toegezonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lococensus beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door locoloco