Klacht: wekelijkse bankafschrift ING

op 11 juli 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zal mij beheersen om niet in lelijke woorden uit te vallen, maar voor de zoveelste keer kreeg in mijn wekelijkse bankafschrift niet.
Het is toch te hopen dat U er nu daadwerkelijk eens iets aan gaat doen ,
Ik ben het onderhand wel spuugzat en ga er ook een officiële melding van maken bij ING,
Moeten ze in het vervolg maar gebruik gaan maken van Post.nl want iedere keer een copie aanvragen gaat ook vervelen.
Het is nu zaterdagmiddag 4 uur en weer was nog steeds de brievenbus leeg.
Die van vorige week (heb ik over gebeld) heb ik nu ook nog steeds niet.
Schandalig.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden al;s iemand zijn/haar werk doet waarvoor men betaald wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 11 juli 2016 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door slechte post.