Klacht: Weigering uitbetaling cashbackactie

op 07 september 2015 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 juni een DYS.DC33C stofzuiger gekocht waarop een cashbackactie van 30 euro van toepassing was. Direct op 22 juni online de vragenlijst ingevuld, een foto van de oude en nieuwe stofzuiger alsmede een kopie van de kassabon bijgesloten zoals in de voorwaarden vermeld.
2 maanden later nog niets ontvangen. Bij navraag zegt men dat de actie is afgelopen en dat mijn online claim niet ontvangen is. Ze weigeren te betalen. Dat ligt toch aan hun eigen software, ik kan het toch niet helpen dat het online formulier niet werkt?

Gewenste Oplossing:

Wanneer men mij alsnog de 30 euro overmaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Betty.