Klacht: weigering reis turkije

op 04 april 2013 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik telefoneerde naar corendon in verband met een reis naar turkije. Ik vroeg naar de vluchtgegevens , die men blijkbaar niet kon mededelen. 24 uur later kreeg ik een bevestiging/factuur, met de vluchtgegevens. Daaruit bleek dat een vlucht zaventem bodrum zowat 7 uur duurde, waar bij andere operators zelfs naar antalya slechts 3u50 nodig is. Daarop mailde ik dat ik afzag van de reis.Toen bleek dat ik een vergoeding van 100 euro moest betalen, waar bij een eerlijke operator een dossier slechts 15 euro kost.ik kreeg intussen al 2 aanmaningen , en heb betaald om geen bijkomende kosten op te lopen.

Gewenste Oplossing:

Een normale vergoeding vind ik een redelijke vergoeding voor de gemaakte moeite.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ameg