Klacht: weigering om op de invalide plaats te parkeren.

op 22 mei 2020 over Ikazia ziekenhuis in de categorie Ziekenhuizen

Vandaag 20-05-2020 mijn moeder heeft een afspraak bij internist gehad. Mijn moeder is een invalide die niet kan lopen en hulp nodig heeft. Bij de aankomst bij de slagboom rond ( 9:10 uur), kreeg ik een opmerking van een meneer in blauwe kleding aangekleed (met grijze haren).Blijkbaar iemand van de beveiliging was. Die zei dat ik moest mijn moeder af zetten en weg gaan. Ik mocht niet met de auto naar binnen. Mijn moeder spreekt de taal niet en als ik haar bij iemand anders laten raakt ze in paniek. Maar dat hoef ik daar geen verklaring te geven!
Ik ging 500 meter verder op op de parkeerplaats te parkeren. Bij binnen komst in het ziekenhuis zag ik dat er aantal auto’s al geparkeerd stonden ( op de invalide plaatsen).
Bij verlaten van het ziekenhuis heb ik de zelfde man ( met grijze haren en blauwe kleding aangesproken. I inmiddels waren alle invalide plaatsen bezet. De uitleg van de meneer was dat mijn moeder was met iemand. Dus twee mensen en de beleid van het ziekenhuis was zo dat alleen mensen die alleen zijn mogen daar parkeren..
Ik vind echt discriminerend! Afschuwelijk! Ik zie dat zo en zo er komt een auto daar te parkeren. En auto blijft een auto ! Dus geen twee ! Puur discriminatie ! De mensen worden uitgekozen….
Ik heb zelf twee ongelukken achter de rug gehad en veel klachten over gehouden onder andere een nek hernia. Ik kan mijn lichaam nauwelijks dragen. Maar daar hoef ik geen verklaring af te leggen of medische documenten te laten zien. Dus ik ben niet gezond en heb zelf moeite met mezelf en de mensen laten je met jou ellende 500 meter laten parkeren! En ze laten alleen mensen die allen in de auto zijn met de invalide kaart naar binnen gaan. Als de ze mensen zelf kunnen lopen( die in de auto zitten) dan kunnen ze ook ergens anders parkeren.
Ik mocht vorige week wel naar de binnen invalide plaats gaan en nu niet.

Invalide plaats is invalide plaats maakt het niet uit of er in de auto een of twee mensen daar in zitten. Een auto blijft zo en zo een auto.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikazia ziekenhuis over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ikazia ziekenhuis in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Yankova