Klacht: Weigering annuleren order, weigering terugboeken geld

op 18 december 2012 over NavAudio in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij NavAudio een bestelling geplaatst. De levertijd op de website was 24 uur. Uiteindelijk bleek, nadat wij zelf contact op hadden genomen met NavAudio over waar de bestelling bleef, dat de levertijd onbekend was, en dat het product in bestelling stond. Direct hebben we de bestelling bij NavAudio geannuleerd, en bij een ander bedrijf gedaan. De annulering is bevestigd via e-mail.
Vervolgens krijgen we een week later een telefoontje dat het product binnenkort weer leverbaar is! Wij gaven nogmaals aan dat we de bestelling geannuleerd hadden. Weer een week later arriveert een pakketje met de bestelling! Daarna pas de mail dat het pakket verstuurd wordt. Omdat op de buitenkant van de doos niet NavAudio stond, alleen de adressering, hebben we het pakket aangenomen. Na bellen hoorden we dat we het hadden moeten weigeren!! Opnieuw meermaals contact opgenomen, vervolgens moet het pakket, inclusief RMA en retourformulier naar de reparatie afdeling teruggestuurd worden, de verzendkosten zouden terug worden betaald.
Pakket is teruggestuurd, een week later nog eens contact opgenomen waar het geld blijft. Krijgen we doodleuk dat het bij de financiële afdeling in behandeling is! Wat valt er te behandelen??

Nu ruim vier weken na het annuleren van de order nog steeds geen geld teruggekregen, terwijl de website 5 werkdagen vermeldt.
Het bedrijf schijnt uit talloze afdelingen te bestaan die niet met elkaar communiceren. Dit is de slechtste webwinkel waar we ooit iets besteld hebben.

Bestel nooit bij NavAudio! Levertijden kloppen niet, service bestaat niet en ze komen afspraken niet na.

Gewenste Oplossing:

Het geld inclusief de verzendkosten van het pakket retour. En op zijn minst een excuus of verontschuldiging voor de gang van zaken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NavAudio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NavAudio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NavAudio

Heeft op 19 december 2012 om 23:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marjorie,

Wij hebben het product inderdaad verstuurd na uw annunlering, u heeft ons het product weer netjes terug gestuurd en wij hebben u de totaal kosten + extra onkosten vergoed.

Gezien de enorme drukte net voor de feest dagen kan er helaas wat mis gaan maar lossen dit absoluut ook altijd netjes op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NavAudio beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door marjoriekothman