Klacht: Weigeren van Retourzending en onbeleefd te woord gestaan

op 28 juli 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij bol had ik een Philips Airfreyer besteld, helaas was er schade aan het product. Ik heb met bol gebeld en ik mocht het pakket van 10,2 kg retour sturen. Dit kon via post nl of via Kiala. De dichtstbijzijnde is voor mij De Keet, Jan van Galenstraat 408 in Amsterdam. Omdat ik reuma heb is het voor mij erg moeilijk om dit pakket te tillen. Gelukkig heeft iemand het pakket voor mij in de auto gezet. Bij het Kiala punt aangekomen wilde zij het pakket niet aannemen omdat het niet bij hun was opgehaald. Uitgelegd dat ik een retouzending bij hun kan aanleveren. Werd geweigerd. Ik heb gebeld met bol en de medewerker heeft aan het personeel uitgelegd dat Retourzending kan. Een andere collega erbij en hieasn uitgelegd dat ze het pakket moeten accepteren. Nadat zij toegezegd hadden dat het kon is de verbinding verbroken. Hierna kreeg ik te horen we doen het niet. Weer verteld dat het kan. Nee ik kreeg geen bewijs van verzending en het werd ook niet opgehasld. Het meest erge vond ik nog dat ik letterlijk uitgelachen werd. Beide mannen stonden te grijnzen en te lachen. Ook toen ze zagen hoeveel moeite het mij koste om deze doos weer op te tillen stonden ze beide lachend toe te kijken. Ik heb toen gezegd dat ik ze zeer onbeleefd en klantonvriendelijk vond. Bij het naar buiten lopen hoorde ik ze nog grinniken. Ik voel me vernederd door deze mannen en vind dit niet kunnen. Dit geeft wel een hele slechte naam aan Kiala. Ik heb hierna het pakket ergens anders gebracht. Helaas zit ik nu thuis met behoorlijk wat pijn van het steeds optillen van een pakket van ruim 10 kilo.
Ik hoop dat u mijn klacht serieus neemt en hier wat mee doet.
Dank en met vriendelijke groet,
Monique Potuyt

Dat serieus mijn klacht gekeken wordt en dat het betreffende filiaal op hun gedrag aangesproken wordt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moniquepotuyt