Klacht: Weigeren plaatsen van nieuwe keuken en 1 verwarming

op 10 juli 2017 over Woonkracht10 in de categorie Woningcorporaties

Wij zijn al vanaf af half april bezig met een huis hier in Alblasserdam waar we na het reageren 5e stonden. A fijn de maanden die volgden heb ik onze pagina in de gaten gehouden en wat bleek tot vorige week was hij nog steeds niet echt vergeven, totdat wij eindelijk een mail kregen met het bericht dat wij het huis mochten gaan bezichtigen. Wij helemaal gelukkig want het huis is echt zo gewenst ivm nog een baby’tje op komst volgende maand en dan is ons gezin van 5 compleet. Wij vorige week kijken in het huisje van onze dromen maar blijkt dus dat de keuken al 25 jaar oud is en schimmel in de kastjes heeft en echt gewoon niet meer kan en je hebt ook recht na zo veel jaar op een nieuwe keuken. Maar dat was niet het enige want in de badkamer zagen wij kapotte tegels en een verroeste verwarming, word er doodleuk gezegd ja het huis is goedgekeurd in april, nou ik weet niet hoe die inspecteur daar gelopen heeft maar volgens mij had hij oogkleppen op! Dus wij klagen en aangegeven dat we dat vernieuwd wilde hebben die 3 puntjes, maar dat werd gewoon geweigerd! Nou wij zijn niet van plan om 60,- meer huur te gaan betalen voor zoiets! Dus wij gebeld vrijdag dat we het niet zouden doen en dat we een klacht ging indienen want dit was echt te belachelijk voor woorden. Toen werden we wederom gebeld door woonkracht 10 en die gaven aan dat er maandag (vandaag) weer iemand zou gaan kijken naar die punten, en weer word het afgewezen, op de tegeltjes in de badkamer na dan die bleken toch wel aan vervanging toe! Maar het blijkt nu dus dat ze eigenlijk het huis wilden gaan verkopen (is ook gezegd door een medewerker die wij aan de lijn hebben gehad ) maar aangezien er een fout gemaakt was en ze het huis op de huursite hadden geplaatst moesten ze dus de mensen wel allemaal de kans geven die gereageerd hadden waaronder wij dus. Maar ja wij hebben dus nu het idee dat wij gewoon afgescheept worden met die paar punten omdat ze gewoon als nog willen verkopen maar wel iedereen moeten behandelen die gereageerd hebben. Wij vinden het te belachelijk voor woorden dat wij ( die zo graag het huis wilde hebben) zo behandeld worden alleen maar omdat ze willen verkopen! Dat je zo met mensen om kan gaan gaat echt ver!! We hopen dat er wat gedaan gaat worden met deze klacht want ik geloof niet dat wij de enige zijn want wij waren 5e en uiteindelijk 1e en er zijn nog mensen na ons want dat werd ook nog even lekker cru gezegd van joh als jullie het niet willen dan zijn er nog 5 na u. En het huis staat ook al 3 maanden leeg dus die huur missen ze ook al natuurlijk, alles maar om kosten te drukken! Belachelijk!

Als we een nieuwe keuken uit mogen zoeken en de tegels die kapot zijn en de verwarming in de badkamer vervangen worden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonkracht10 over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door DannyNathalie