Klacht: Weigeren oude vaatwasmachine mee te nemen

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het meest slechte vervoersbedrijf dat er ooit bij mij aan de deur geweest is. Ik heb via een grote webwinkel een vaatwasmachine gekocht, hierbij had ik de optie om mijn oude model mee te laten nemen. De koerier kwam aan de deur met het verhaal dat zijn wagen vol zat (dit was niet het geval deze wagen was bijna leeg). Toen ik meneer vroeg hoe nu verder werdt mij verteld dat ik een vervolg afspraak moest inplannen met dit bedrijf. Nu heb ik telefonisch contact gehad met dynalogic (kost je heel veel geld. Je wordt in de maling genomen met dit dure telefoonnummer). De telefoniste vertelde mij dat de koerier mijn vaatwasser niet had meegenomen omdat er water in de machine zou zitten. Dit is een kant en klare leugen van de koerier omdat deze meneer 1 de oude vaatwasser niet heeft gezien, 2 de oudevaatwasser dichtgetaped zit (om het transport makkelijker te maken, 3 de koerier de vaatwassser bij de deur heeft afgegeven en zonder uitpakken is vertrokken (WETTELIJK moet de koerier erbij blijven tot hij uitgepakt is). Kortom ik zit nu op een verjaardag met een oude vaatwasser in mijn woonkamer en dynalogic is te beroerd om deze alsnog op te halen omdat de levering afgerond zou zijn. De levering is NIET afgerond omdat er bij de levering stond OUDE VAATWASSER MEE TERUG NEMEN. Heb hierover een klacht ingediend maar daar wordt niets meegedaan. Het enige dat er nu nog opzit ik de vaatwasser geheel uit elkaar te halen en onderdeel voor onderdeel zonder portokosten naar dynalogic te sturen, dit natuurlijk zonder afzender. Nogmaals wat VERSCHRIKKELIJK BEDRIJF

Ik heb nu zelf 25 euro kosten gemaakt via de telefoon en heb zelf vervoer moeten regelen om de oude vaatwasser weg te krijgen.

Graag zou ik de gemaakte kosten van 25euro + vergoeding voor lenen van een andere auto vergoed krijgen. Dit komt neer op in totaal 50euro

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 16:16 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Heynens,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 22:25 geantwoord

ik heb een mail gekregen dat het in behandeling was meer niet

Alle klachten die gemeld zijn door Erotiek4fun.nl