Klacht: Weigeren geld retour te geven

op 29 mei 2020 over DFS Banken in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 1 maart 2020 hebben wij een bijzettafel gekocht. De levertijd zou plaats vinden 4 weken later. Echter door Corona liep de levertijd uit. Meerdere keren gebeld en er zou een email richting de leverancier gaan. 3e keer bellen kregen we te horen dat de fabriek weer ging produceren. 4e keer bellen kreeg ik te horen dat de leverancier nog steeds niet gereageerd had. Vandaag hebben we gebeld en aangegeven dat we de levering willen cancellen en ons geld terug willen hebben. Wij kregen te horen dat dat niet mogelijk is. Volgend mij hebben wij recht om te cancellen en retour van geld als de leverancier niet kan voldoen aan de levertijd.

Gewenste Oplossing:

Ons geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DFS Banken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DFS Banken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanny1970