Klacht: Weigeren binnen zetten en meenemen oude toestel

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb gister bij Coolblue een koelkast besteld welke vandaag geleverd zou worden tot in de keuken en met terugname van mijn oude toestel zonder meerprijs. Dynalogic kwam met de koelkast maar weigerde deze binnen te zetten, omdat zij enkel leveren tot aan de deur tenzij een full packet is afgenomen. Ik heb contact opgenomen met Coolblue en deze hebben bevestigd dat hij inderdaad binnen moest worden geleverd en de oude moest worden meegenomen. De koerier weigerde de telefoon aan te nemen en te wachten en is boos vertrokken, met de nieuwe koelkast en zonder de oude. Nu heb ik met dit warme weer geen koelkast tot mijn beschikking terwijl ik 5 kinderen heb waarvan 1 flesdrinker. Totaal niet tevreden dus.

Wanneer uiterlijk morgen mijn koelkast op de juiste plaats wordt geleverd en de klaargemaakte oude koelkast wordt meegenomen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 16:13 geantwoord

Geachte mevrouw Zeyrek,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door RianneZeyrek