Klacht: Wehkamp vordering

op 29 augustus 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Openstaande schulden. Afdeling Surveillance ?
12 x , gebeld. word niet opgenomen.
Ik kan helemaal geen schuld hebben , daar ik nooit, maar dan ook nooit bij dit bedrijf heb gekocht.
Mail gestuurd, geen antwoord.
Weer gebeld. er word opgenomen. Afdeling surveillance is niet bekend ! Vreemd.
Is dit een spookbrief, in de hoop dat er iemand zomaar betaald ?

Als ik de bevestiging krijg dat dit een onterecht verzonden brief is !

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht lindorff2

3 maanden geleden - Inmiddels ben ik gebeld. Fijn dat dit nu opeens wel opgepikt kan worden na het benaderen van 2 klachtenfora. Ik zie echter graag een schriftelijke afronding tegemoet. Met vriendelijke groet

Reactie van de melder van de klacht lindorff2

2 maanden geleden - Goedendag meneer van der Zee, U vraagt mij een kopie legitimatie en een uittreksel uit het Gemeentelijk basisregister. U zult begrijpen wegens meerdere redenen zoals o.a. oplichting en fraude, dat ik dat niet zal doen. Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice van de Wehkamp. De dame aldaar heeft gekeken in het systeem. Daarin staan geen vorderingen, alsmede geen correspondentie. Daar zij alleen maar terug kan kijken tot 2013, heeft ze me aangeraden contact op te nemen met de afdeling Innen van Wehkamp, zij kunnen namelijk verder terug kijken in het systeem. Vandaag heb ik met de betreffende afdeling contact opgenomen. Deze meneer kan terug kijken tot 2010. Ook daar kom ik zonder vorderingen af, en zonder enige communicatie uit. Tevens verteld deze meneer mij, dat ze vanaf september 2010 geen zaken met Lindorff meer doen, maar met een ander incassobureau. Van een overgedragen case aan Lindorff is geen sprake garandeert meneer mij. Als laatste heb ik contact opgenomen met de schuldsanering waar ik vrij recent uit ben gekomen, ook is er in de afgelopen jaren geen melding gekomen, want anders was deze meegenomen. Al met al, u zult begrijpen dat ik verder dan ook niets meer wens te vernemen daar er dus geen case en geen verder vanuit de Wehkamp bestaat. Met vriendelijke groet A Doeswijk

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 23 september 2016 om 10:02 geantwoord

Wij hebben de vordering verder onderbouwd toegezonden en hierna hebbben wij een betalingsvoorstel mogen ontvangen. Echter staat het voorstel niet in verhouding met het bedrag wat openstaat. Wij hebben een betalingsvoorstel aangeboden en wachten nog op een reactie of op de betaling van het gevraagde bedrag. Hiermee sluiten wij de klacht af.

Alle klachten die gemeld zijn door lindorff2