Klacht: Wegwijs niet bezorgd

op 22 juni 2019 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen woensdag 19-6 -2019 hebben we geen wegwijs ontvangen.
Deze klacht eerder verschillende malen telefonisch gemeld .

Gewenste Oplossing:

Dat de wegwijs gewoon iedere woensdag wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 01 juli 2019 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw Borman,

Wat vervelend dat u de afgelopen weken de Wegwijs niet heeft ontvangen.
Wij zullen dit onder de aandacht brengen bij onze afdeling kwaliteit.
Zij gaan op hun beurt dit oppakken om te zorgen dat u zo snel mogelijk de Wegwijs weer gaat ontvangen, zoals u van ons gewend bent.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender BV

Alle klachten die gemeld zijn door Pbor