Klacht: weggestuurd bij inloopspreekuur

op 07 september 2014 over FNV in de categorie Vakbonden

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb me op dinsdag 26 augustus gemeld bij het inloopspreekuur van de FNV in Eindhoven. Ik had een beeindigingsovereenkomst die ik door een medewerker van de FNV wilde laten controleren. Echter, ik werd door een medewerkster van de FNV weggestuurd met de mededeling dat ik zonder afspraak niet geholpen kon worden. Ik heb er nog op aangedrongen dat dit een vreemde gang van zaken is, aangezien het een INLOOPSPREEKUUR is. Ik wilde naar binnen om bij andere klant van haar te rade te gaan of die een afspraak heeft gemaakt, maar werd niet toegelaten.
Het was een vrouw met een Indisch/moluks uiterlijk.
De volgende dag heb ik FNV gebeld via het 0900-nr. en ik kreeg te horen dat ik me bij het inloopspreekuur moest melden met mijn vraag.
Heb aangegeven dat ik me al gemeld had, maar niet werd binnengelaten zonder afspraak. De vrouw die gaf aan dat het nooit inloopspreekuur kan heten als je een afspraak moet maken. Ik heb ook op de FNV site gekeken, en daar staat ook duidelijk dat je bij inloopspreekuur GEEN afspraak hoeft te maken.

Ik betreur de gang van zaken.
Ik hoop dat jullie hier een reactie op kunnen geven.

Aicha Jawad

lidmaatschapsnr.9581105

Dat ik op een juiste manier geholpen word.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 10:39 geantwoord