Klacht: Wegens overlijding in de familie willen omboeken

op 27 september 2016 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

We hadden 2 cadeauvouchers voor dagje wellness die wij wilden gebruiken op maandag 26 september in elysium Bleiswijk en ook geboekt hadden alleen die ochtend komt een familielid te overlijden en wij gelijk om 9 uur in de ochtend gebeld hebben om de boeking 1 week te verplaatsen kregen einde van de ochtend een mail terug dat het niet kan verplaatst worden maar we mochten het ook niet voor 30 september meer hergebruiken want dan zou ik het weg geven aan iemand die er nog plezier van kan hebben die voucher is in principe geldig tot 30 september maar dat kon ook niet.

Dames en heren kan je door prive omstandigheden niet gaan dan kan je het dus niet verplaatsen binnen de geldigheidsduur

Bedankt elysium voor u medewerking voor ons nooit meer Elysium Bleiswijk.

Wij zijn tevreden in ieder geval met een excuus en dat het een week opgeschoven kon worden of dat het binnen de geldigheidsduur verplaatst kon worden maar blijkbaar is dat teveel gevraagd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lolita 23