Klacht: wegcijfering

op 02 december 2015 over Stichting Idemo in de categorie Stichtingen en verenigingen

Ik ken Conny als een gul en ruimhartig mens die altijd en overal, ongeacht of ze het in de portemonnee heeft, voor een dier klaar zal staan, daar haar nachtrust, ruimte en eigen wensen volkomen voor aan de kant zet. Die directe antwoorden geeft, er geen doekjes om wind en zichzelf altijd onder aan de lijst van voorrang zet. Alles offert ze met blijdschap op voor een hondje dat door een ander weggegooid word, vertrapt word, niet alleen in het buitenland maar ook in Nederland gaat ze door ramen en ruiten om het beste te doen voor ‘haar’ hondjes.

Ik ben tevreden als meer mensen met hand en span diensten en met geld haar en haar missie gaan ondersteunen. Zij en haar roedel verdienen het.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting Idemo

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Idemo over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stichting Idemo nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Idemo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Team Bremer
x