Klacht: weg 2 cadeaubonnen??

op 30 augustus 2016 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Ik zal mijn klacht omschrijving zoals ik hem ook op Facebook gepubliceerd heb.zelf ben ik al 10 jaar werkzaam in de sauna.
Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Yeuhh we hadden 2 cadeaubonnen van Elysium of Veluwse bron via het werk van mijn vriendin. We kozen voor Elysium.. Benieuwd naar de opgietingen daar.. en benieuwd wie daar werken.. asn collega s.

Reserveren ging al moeilijk uiteindelijk een dag gelukt. Bon was tot 3 september geldig. Afgelopen zondag.. maar vriendin was echt zo ziek die dag.. 2 dagen plat op bed. Ik heb gebeld.. om de reservering om te zetten naar de dinsdag. Dat zou wsl geen probleem zijn.. er werd een mail opgesteld naar een collega en we zouden de volgende dag terugemaild worden.

Ik zou mijn afspraken verzetten om nog langer in het westen te kunnen blijven. Om toch nog naar de sauna te kunnen en gebruik vd bon te kunnen maken… Zo telefonisch doorgegeven we zouden de dag erna gemaild worden. Want ze kon zo niet in het systeem of wat voor excuus dan ook. Wij de volgende dag niks gehoord. Geen mail zoals beloofd geen telefoontje niks. Weer gebeld.. systeem dit verhaal systeem dat verhaal we moesten vandaag (Weer een dag langer wachten..) maar na 9 uur terugbellen. Mijn afspraken met mijn moeder naar de docter zelfs dag opgeschoven.. weer bellen weer geen antwoord.. konden niks zien van de laatste melding. En vanavond volgeboekt. Terwijl we zondag al hadden gereserveerd voor deze dag.. WEG CADEAUBONNEN voor 2x sauna waar we zo ontzettend veel zin in hadden.. ELYSIUM bedankt.. nog nooit zo n slechte service van een sauna meegemaakt. @TELEURGESTELD en ONTDAAN vd communicatie. .echt zo slecht Hoe belofte op belofte niet na is gekomen en wij Door fouten van medewerkers geen gebruik kunnen maken vd bonnen van de thuiszorg.

Ik zou willen dat wij zeker 2 nieuwe cadeau bonnen krijgen.. en een excuus is zeker op zijn plaatst.. Wij verzetten afspraken hiervoor en een extra vakantie dag is weg.. ik woon ruim 200 km van de sauna vandaan ook nog. Het personeel liet ons 3 dagen wachten op een antwoord. U mag dit natrekken op de naam quak is gereserveerd. Ik hoop dat mijn vriendin nog wel wil naar deze sauna. Want ze is echt ontzettend teleurgesteld. Zeker verwachten wij hier nog een passende oplossing voor.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht carin en sandra quak

10 maanden geleden - Niks nada gehoord van Sauna Elysium, Radar u mag voor mij de koude douche uitdelen.

Alle klachten die gemeld zijn door carin en sandra quak