Klacht: weer geen telegraaf ontvangen

op 28 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 september 2017 om 10:09 geantwoord

Geachte heer Kriellaars,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging niet naar behoren verloopt en u vandaag wederom de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Omdat uw voorgaande meldingen helaas niet tot verbetering hebben geleid, zullen wij verdere maatregelen nemen en wordt een onderzoek gestart naar de bezorging. U kunt er daarom van uitgaan dat de bezorging binnen de kortste keren weer naar wens zal zijn.

Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met het aantal dagen dat u de krant heeft gemist. Op deze manier ontvangt u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.
Tevens bieden wij de mogelijk om de krant ( op dagen dat u deze niet ontvangt) digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone, zodat u altijd op de hoogte kunt blijven van het laatste nieuws.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

SA- Webcare Team

Heeft op 28 september 2017 om 12:17 geantwoord

Ik hoef geen extra dagen de krant te ontvangen, ik wil graag horen waar het mis is gegaan, in welke schakel zit het probleem, na 2 keer dezelfde klacht is het geen toeval meer, m vr gr Mark Kriellaars

Alle klachten die gemeld zijn door info@kriellaars