Klacht: Weer geen krant op zaterdag,nu al de vijfde keer.

[email protected] op 23 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 26 juni 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heermevrouw Hollander, Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant op zaterdag regelmatig te laat wordt bezorgd. Op deze zaterdag had u zelfs helemaal geen Telegraaf ontvangen. Goed dat u dit aan ons doorgeeft. U mag...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 23 juni 2018

Een abonnee van de Telegraaf heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van de krant op zaterdag, waarbij de krant al vijf keer te laat of helemaal niet is bezorgd. De abonnee heeft aangegeven dat bij het melden van deze problemen vaak onduidelijke antwoorden worden gegeven en dreigt zijn abonnement op te zeggen als de bezorging niet verbetert.

Mijn Klacht:

Het is nu al de vijfde keer op zaterdag dat de Telegraaf half in de ochtend rond 11.00 uur bezorgt wordt.Momenteel deze zaterdag 23-06-2018 helemaal geen Telegraag gezien.Als ik het meldt dan krijg je als antwoord door omstandigheden is de krant verlaat.Zeg dan gewoon hij komt niet dat is veel duidelijker.
Mocht het volgende week zaterdag 30-06 weer voorkomen ben ik genoodzaakt mijn abonnement van de Telegraag op te zeggen.Dus aan jullie de bezorging normaal te laten verlopen bij deze.

G Hollander
P.C.Hooftsingel 85
3341TC Hendrik Ido Ambacht.

Gewenste Oplossing:

Als de krant op tijd wordt bezorgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juni 2018 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Hollander,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant op zaterdag regelmatig te laat wordt bezorgd. Op deze zaterdag had u zelfs helemaal geen Telegraaf ontvangen.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. U mag als abonnee van onze krant van ons een stipte en correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Ter compensatie van de gemiste krant van zaterdag verschuiven wij de factuurdatum van uw abonnement met een bezorgdag.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM