Klacht: Weer geen krant ontvangen

op 17 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 februari 2018 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Maas,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 17 februari 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en dit zal ook worden besproken met onze bezorger. De nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.
De gemiste krant hebben wij natuurlijk op uw abonnement gecompenseerd in de vorm van een extra bezorgdag die toegevoegd is aan de lopende betaalperiode van uw abonnement zodat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door M. Wiesniewski