Klacht: weer geen krant

op 23 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weer voor de zoveelste keer (2e keer deze week)geen krant gekregen. Als je de klacht meldt dan wordt het abonnement een dag verlengd. Maar vandaag is het zaterdag. De krant is in de supermarkt dan veel duurder dan door de week. Als het abonnement een dag opschuift kan de verlenging op een doordeweekse dag vallen. Zo ga je dan financieel de boot in. Telefonisch contact gehad maar compensatie zit er niet in. Neem eens een voorbeeld aan het Brabants Dagblad die sturen je per email onmiddellijk een tegoedbon zodat je de krant alsnog kunt halen en lezen. Heb inmiddels mijn abonnement na ruim 30 jaar opgezegd. Ik ben het spuugzat.

Gewenste Oplossing:

Gewoon de krant bezorgen en bij geen bezorging volledig financieel compenseren. Dus de los gekochte krant helemaal vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 december 2017 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Noort,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met de bezorging en u afgelopen zaterdag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding hebben wij op zaterdag in goede orde ontvangen en direct doorgezet naar de bezorgdienst. Omdat uw voorgaande meldingen helaas niet tot verbetering hebben mogen leiden, wordt een inspecteur ingeschakeld die een onderzoek zal starten naar de bezorging.

Om te voorkomen dat u wederom zult betalen voor een krant, die u als gevolg van een niet geleverde krant heeft moeten kopen, zullen wij u een set van bonnen toezenden, die heel 2018 te gebruiken zijn. Het digitaal verzenden van bonnen doen wij niet, vanwege de fraudegevoeligheid.

Wij vinden het spijtig, dat u na vele jaren met ons meegelezen te hebben, niet meer uw voerziener te mogen zijn van het laatste nieuwste nieuws.

Hartelijk dank voor uw lidmaatschap in de afgelopen decennia en hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw begroeten als abonnee bij De Telegraaf.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door robair