Klacht: weer geen folders ontvangen

op 11 februari 2020 over Axender in de categorie Reclame

Het hele jaar door krijgen wij geen folders in de wijk. Soms een enkele keer wel, maar heel vaak niet.

Een paar weken ging het goed maar nu weer niks gehad!

Begin het nu wel een beetje zat te raken dat het steeds niet wordt bezorgd.

Ik loop zelf een folderwijk van de andere folders ( Spotta) en die worden steeds minder omdat het naar dat bedrijf gaat waardoor ik veel wordt aangesproken waarom veel mensen het niet krijgen of dat het weinig is.

Als er normaal elke week bezorgd wordt en niet met een smoes aankomen dat het gestormd heeft want ikzelf heb ook gelopen in de wind en regen!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Axender

7 maanden geleden - Beste mevrouw Barten,Bedankt voor uw melding. Wij hebben de klacht doorgegeven aan onze lokale verspreider. Zij gaan de klacht bespreken met de bezorger en aangeven dat er correct bezorgd moet worden.Wij gaan ervan uit dat de bezorging zich gaat herstellen.Met vriendelijke groet,Klantenservice Axender B.V.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 12 maart 2020 om 11:27 geantwoord

Beste mevrouw Barten,

Wij hebben ongeveer een maand geleden van u een melding ontvangen met betrekking tot het niet ontvangen van de folders. Wij hebben sinds die tijd niks meer vernomen, daarom gaan wij ervanuit dat de bezorging is hersteld. Echter, mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit natuurlijk graag!

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Axender B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door boos over folders