Klacht: Weer belazerd

op 09 mei 2017 over Florius Hypotheken en verzekeringen in de categorie Hypotheken

Zoals eerder gemeld, na mijn betaalde €250,00 voor (zelfregie)rentemiddeling geen brief of mail zelfs geen officiële Florius update alleen maar bellen en nog eens bellen alleen maar onbegrepen Florius medewerkers aan het woord met ja u heeft gelijk maar het komt goed !! Nu betaal ik gelukkig wel het goede maandbedrag (hypotheek rente) en wat voordeliger maar geen officiële documenten te bekennen? Nu vandaag Florius aan de telefoon met of het uitkwam dat ik gebeld werd JA eindelijk was mijn antwoord en of ik nog iets te melden had JA idd dat had ik wel dus begon ik met mijn klachten en meneer had een enge vorm van medelevenheid in zich ! Ik ging ervanuit dat mijn klachten zouden worden beantwoord maar NEE het werd nog erger meneer vertelde mij i.p.v. dat ik gecompenseerd werd door de boeterente (te hoog) er door rentemiddeling geen boete in verwerkt zat ??? Dit was echt waar volgens de adviseur, waarop ik reageerde dat er wel degelijk boeterente in verwerkt zat en dit ook gelezen heb ?
Nou kijk ik op de website van Florius en daar staat het gewoon te lezen bij rentemiddeling !! Gewoon weer belazerd dus door FLORIUS maar ja rentemiddeling word niet direct geconfronteerd met boeterente dus het geboefte kan ongemerkt hun gang gaan? Eigenhuis let ook hierop a.u.b. want als consument ben je wat blij als de maandlasten minder zijn maar uiteindelijk word je gewoon belazerd !!!!!

Wanneer Florius aangepakt word door AFM en EigenHuis.
OOK GRAAG DOCUMENTATIE DOOR FLORIUS VAN MIJN BETAALDE EN DOOR ZELFREGIE RENTEMIDDELING !!!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Florius Hypotheken en verzekeringen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door steef11