Klacht: weekendje van der valk harderwijk

op 18 juli 2012 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelkamerveiling.nl in behandeling genomen

Hotelkamerveiling.nl

Heeft op 20 juli 2012 om 08:17 geantwoord

Geachte mevrouw Booij,

Zojuist heb ik met uw man telefonisch gesproken omtrent de door u gemelde klacht. De twee arrangementen welke u heeft aangeschaft voor een verblijf bij Van der Valk Harderwijk hebben een beperkte beschikbaarheid op de weekenddagen. Dit staat in de veiling vermeld bij het kopje “voorwaarden” middels de tekst “op vrijdag en zaterdag geldt een zeer beperkte beschikbaarheid”. Wanneer u alleen kunt verblijven in het weekend, kan het dus voorkomen dat het langer duurt om een reservering te maken.

Uit coulance hebben wij u aangeboden om uw aankoopbedrag te retourneren, zodat u kunt kijken naar een ander arrangement waarbij u een gewenste reservering kunt maken voor aankomst in het weekend.

Wij gaan er vanuit u hiermee een passende oplossing geboden te hebben en kijken ernaar uit u wederom te mogen begroeten op onze website.

Met vriendelijke groeten,

Webcare HKV

Onze klantenservice is 365 dagen per jaar bereikbaar, doordeweeks van 08.30 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur.
Op feestdagen zijn wij open van 11.00 tot 17.00 uur.
U kunt ons telefonisch bereiken via 0900-0788 (€ 0,25 p/m) of door een e-mail te sturen naar service@hkvwebcare.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelkamerveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door witte roos