Klacht: Weekend voordeel , de hele maand september – tot wel 22 cent korting !!

JohnV12 op 18 september 2021 over Shell in de categorie Tankstations

Ik dacht zaterdag even een voordeel te scoren bij een leuke actie van Shell : weekend voordeel : tot 22 cent korting op de brandstofprijs in Steenwijk ! Helaas , wat een betrouwbaarheids-afgang. Nadat ik getankt had en de rekening wilde betalen.. werd het duidelijk dat er een vies spelletje met het vertrouwen van de automobilist word gespeeld. Ten eerste is deze zogenaamde actiekorting gebaseerd op de landelijke adviesprijs van 2.064 . Deze prijs is niet de prijs aan de pomp en dus beduidend hoger dan de actuele pompprijs . Waar ik vandaag voor V-Power benzine (E5) per liter € 1,919 heb betaald , is het landelijke gemiddelde 2,064 cent per liter .. De 1,919 euro is er één van de hogere gemiddelde pomp prijzen bij leveranciers bekent voor een liter die de consument zonder acties al moet betalen..wat voor dag het ook maar is . Met andere woorden , deze – extra – pomp korting worden aan de pomp in de actie niet gegeven , alleen de korting die iedereen altijd al ontvangt (die prijs is mede gebasserd op de locatie en verschild onderling vaak maar een paar centen per station) . Aldus wat Shells actieweekend betreft : dit is geen actie maar een valse voorstelling van reeds bestaande feiten die al gelden van dag tot dag .. daar zit gewoon al jaren niks geen verrassends bij . Met andere woorden , allemaal concurrentie bedriegerij dank zij een onvolledige uitleg .. die uiteindelijk geen enkel verschil/zeer weinig prijsverschil maakt.

Dat de actie duidelijkheid geeft over de landelijke brandstof prijzen, waar de actie prijs niet op deze advies prijs word gebaseerd , maar op de lokale pomp prijs word geënt . Op de site van brandstof-zoeker staan de actuele pompprijzen van bekende leveranciers, onder gedeeld per locatie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shell

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JohnV12