Klacht: Weekend Parijs. levensgevaarlijk+nix nakomen

op 28 januari 2014 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

We hadden 2 dagen Parijs geboekt bij slangenreizen omdat die veel bezienswaardigheden hebben en hotel overnachting 4km in het centrum. We werden in Maastricht opgehaald met een taxi busje en bracht ons naar Breda waar de touringcar stond. Hier was niemand van op de hoogte. Op de heenreis begon de bus te slingeren en waren de mensen aan het roepen op de chauffeur die vervolgens in slaap viel en met volle snelheid op de vangrail knalde, mensen vlogen door de bus en raakte in paniek. Chauffeur reed gewoon door zonder te stoppen. In parijs zelf kregen we te horen dat de bezienswaardigheden en de rondtours niet doorgingen want was toch geen tijd voor. Hier hebben mensen wel voor betaald. s,avonds werden we in een of ander hotel gedumpt uurtje van centrum van parijs. Hier lag alleen een mcdonalds en tankstation. We konden dus nergens heen en hadden allemaal dingen gepland om parijs te bezichtigen s,avonds maar dit ging dus niet. Dag erna werden we opgehaald en naar parijs gebracht om 10:00 en kregen meteen te horen dat we niet overal heengingen want daar was niet echt tijd voor. We zouden om 18:00 vanuit parijs vertrekken naar nl maar de chauffeur wou uiteindelijk om 15:30 al vertrekken en heeft dit ook gedaan. De Buschauffeur WILLEM. was echt een botte onbeschofte man wat ons bijna nergens heen heeft gebracht. Dit was schijnbaar tevens de reisleider maar heeft ons dus nergens wat over verteld of uitleg of tips gegeven. Vervolgens in nedeland breda aangekomen werden we met taxi busje weer naar maastricht gebracht en deze chauffeur zag een bocht over het hooft waardoor die de bocht uitvloog en aan de verkeerde kant van de weg in de greppel uitkwam. Het bleek dat deze chauffeur al van 07:00 aan het rijden was en het was inmiddels al 22:00. Hij had er al 1000km opzitten. Hier heerste weer grote paniek uit net als in de bus bij WIllem naar parijs toe. Waardeloos weekend. Waardeloze Firma die slangenreizen. Als je belt doen ze heel bot en alsof het allemaal niet boeit en zeggen dat ze je terugbellen maar niemand heeft het weekend nog wat vernomen van hun. Ik zal ook zeker iedereen afraden om hier een reis te boeken aangezien ik gelezen heb dat slangen reizen hierom bekend staat als je hun naam op google opzoekt.
Helaas moet ik overal minimaal 1 ster voor geven. Dit is de firma SLANGENREIZEN alles behalve waard

Ik zou graag excuses willen van hun omdat ze ons zo,n beangstigende reis hebben bezorg zonder actie te ondernemen als ze hierover door meerdere personen gebeld worden vanuit de bus. En zou graag willen dat ze met een oplossing komen en dat hier iets tegenover staat van een vergoeding aangezien we zogoeed als nix gezien hebben of konden doen wat we geplang hadden in parijs

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slangenreizen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slangenreizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door m.schlenter