Klacht: Wederom geen krant in de bus…….

Bart Zoer op 17 februari 2021 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Het begint alweer lente te worden. Alle sneeuw is al voor 95% van alle stoepen verdwenen, dus dan kunnen er eigenlijk ook geen problemen meer zijn om de krant te bezorgen. Helaas mocht dat vanmorgen niet het geval zijn. Zo langzamerhand begin ik echt te twijfelen aan de kwaliteit van de distributeur of van de kranten bezorg(st)er. Anders gezegd : Het begint een ‘rommeltje’ te worden. De ene dag wel keurig de krant in de bus, de andere dag geen AD maar wel een Brabants Nieuwsblad (verkeerde krant) en dan maar weer helemaal geen krant in de bus, zoals vandaag…. Kunnen jullie daar in Rotterdam eens een keertje echt uitzoeken wat er eigenlijk aan de hand is ?? Zo nodig maar eens een keer flink ingrijpen, zou ik willen voorstellen. ‘k Zou het bijzonder op prijs stellen om de exacte reden(en) van deze ‘misbezorgingen’ te ontvangen. Alvast bedankt voor uw reactie.
Met groet, Bart.

Als de kwaliteit van de bezorging weer 100% is !!!!!!!!!!!!!!!!
('k Heb dat al eens eerder aangegeven)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Reactie van de melder van de klacht Bart Zoer

1 jaar geleden - Vanmorgen (18-02-2021 om 6:16) mocht ik een reactie van [email protected] ontvangen, waarin kenbaar wordt gemaakt dat mijn klacht (onder Refnr.: 948919) door Algemeen Dagblad niet in behandeling wordt genomen. Hier een citaat van het bericht : Beste Bart Zoer, Je hebt onlangs een klacht gemeld over Algemeen Dagblad. Helaas neemt Algemeen Dagblad jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl. Vervolgens : Laat weten wat je van Algemeen Dagblad vindt en geef een cijfer voor de wijze waarop Algemeen Dagblad met jouw klacht omgaat! U mag twee keer raden welk antwoord ondergetekende hierop zal verstrekken.....Welnu, daar komt ie dan : Een cijfer 0 !!!!!!! ONVOORSTELBAAR !!! Een wel erg droevige zaak. Een vriendelijk verzoek mijnerzijds is dan ook deze (mijn) reactie kenbaar te maken bij het management van het Algemeen Dagblad !! Als u echt denkt van doen te hebben met een abonnee van genoemde krant (al meer dan 49 jaar !!) die deze simpele mededeling zomaar laat passeren, dan vergist U zich. Nogmaals: In mijn klacht maak ik duidelijk dat het bezorgen van het Algemeen Dagblad in de brievenbus van mijn huisadres onzorgvuldig plaatsvindt. Mag ik dan (als reactie) een FATSOENLIJK antwoord verwachten ?? Bij deze de kans om adequaat te reageren, voordat ik helemaal uit mijn vel spring... Met Groet. Bart.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bart Zoer