Klacht: Wederom géén bezorging

op 30 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Voor de 3e keer in de afgelopen 2 maanden hebben wij géén Telegraaf ontvangen. Wij zijn het nu helemaal zat. Telefonisch contact gehad en mevrouw vertelde dat wij de enige waren en er geen compensatie tegenover staat. Buren op no. 265 hebben ook geen Telegraaf ontvangen. Graag verneem ik wanneer ons abonnement afloopt. Dan overwegen wij om het abonnement op te zeggen. Reden hiervan is de “slechte bezorging”, “beantwoording van onze klacht” en voor de “3e keer dat wij
€ 3,10 moeten betalen voor de zaterdagkrant”. Aanbod van andere kranten is héél aantrekkelijk.

Een bevredigender antwoord en compensatie voor het niet ontvangen van de kranten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 oktober 2017 om 11:02 geantwoord

Geachte heer Mulder,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u afgelopen zaterdag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding hebben wij afgelopen zaterdag direct doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt. Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Wij willen u erop attenderen dat wij van de voorgaande keren dat u geen krant heeft gehad, geen meldingen van u hebben mogen ontvangen. Hierdoor waren wij niet op de hoogte van de bezorgproblemen en maakte dit het ondernemen van actie onmogelijk. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om uw bezorgklachten ten alle tijden aan ons door te geven via 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren.

De einddatum van uw contract is 11 april 2018. Let erop dat het abonnement na deze periode automatisch doorloopt tegen het reguliere tarief, tot wederopzegging.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door LM170244