Klacht: Wederom een oude vordering

op 23 april 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Ik word hier echt regelrecht doodziek van. Jullie hebben mij wederom een mail gestuurd met een nieuwe oude vordering gedateerd 2008, van de gemeente Utrecht. Ik heb nog nooit in de gemeente zelf gewoont! Daarnaast is mij ook niet duidelijk waar dit van is. Wat ik nog frappanter vind, is het feit dat jullie in een keer wel mijn mailadres weten! En daarnaast wisten jullie ook mijn huisadres? Maar de jongen die ik hierover sprak die wist mij te vertellen dat het niet via het gba komt. Heel vaag! Want heb mijn adres nergens gemeldt staan! Ik begin hier echt spuugzat van te worden en ik wil hierover dit dossier en dossiers die jullie nog in de toekomst “krijgen” niet meer lastig gevallen worden! Ik ben er enorm klaar mee en ik sta nu echt op het punt om de NVIO en de politie in te schakelen. Ik vind het dan ook schandalig dat jullie denken dat jullie op deze manier nog oude schulden te kunnen opeisen. Volgens de wet, is deze niet meer vorderbaar!

Ik wil dat mijn gegevens uit jullie lijsten word gehaald! Daarnaast wil ik een welgemeend excuus en niet een slap excuus of uitbrander die ik de vorige keer heb mogen ontvangen!

Eigenlijk niet! Maar dossier sluiten en een welgemeend excuus.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 06 mei 2016 om 08:03 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door CVLoon