Klacht: wederom bezorging niet naar wens

op 23 september 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 25 september 2017 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Kaspers,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het wederom vervelend om te horen dat u de weekkranten niet van ons ontvangt. Onze afdeling Kwaliteit gaat uw melding opnieuw in behandeling nemen en uitzoeken waarom de bezorging tot op heden nog niet goed verloopt. Wij gaan uw eerdere meldingen hierin meenemen en uw adres extra aandacht geven.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Kaspers