Klacht: Webwinkel bart Smit slechte klanten service

op 27 november 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer twee weken geleden heb ik een grot bestelling bij bart Smit gedaan. De bestelling werd binnen een paar dagen geleverd met uitzondering van één product. Na verschillende e-mails, waar geen antwoord op is gekomen ben ik aan het bellen geslagen. De eerste keer heb ik na 30 min. opgehangen. ( ja echt, 30min). De tweede keer kreeg ik met ongeveer 20 min. Iemand aan de lijn die me kon vertellen dat het product inderdaad later geleverd zou worden omdat dit via een andere bezorger werd gedaan. Nu meer dan een week later, nog geen product in huis. Inmiddels heb ik weer geprobeerd telefonisch contact te krijgen, niet gelukt natuurlijk. Daarnaast heb ik wederom een terugbel verzoek achter gelaten, een mogelijk die bart Smit zelf aanbied en is er nog een email gestuurd.
Tot op heden: geen teken van leven van de bart Smit, geen pakketje, geen track en tracé geen informatie over het bedrijf wie het pakketje komt of laat leveren.

Zon groot bedrijf en dan zon walgelijk slechte klantenservice.

Gewenste Oplossing:

- als ik m'n pakketje zo snel mogelijk in huis heb.

Maar

-het liefst geld terug van dit product. Niet omdat ik het product niet wil maar omdat ik het liever ene winkel gun die haar werk gewoon goed doet en haar beloftes na komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bart Smit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bart Smit nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Slechteklantenservice

1 week geleden - Er is na deze klacht vrij snel contact opgenomen, op zondag notabene. De dag daarna, maandag, konden zij zeggen dat het niet geleverde product bij een afleverpunt lag, de bezorgdienst had een briefje bij ons in de bus gedaan volgens hen. Dit is niet gebeurt, plus als de bezorgservice echt geweest zou zijn en had aangebeld dan had het pakketje gewoon aangenomen kunnen worden. Het bleek daar al een lange tijd daar te liggen,10 dagen. Bart smit maakt gebruik van een bezorgservice die bekend staat dat ze slecht leveren. Bart smit negeert deze informatie helaas, en geeft dan terug dat zij daar niks aan kunnen doen. Beste Bart smit dit kan wel en de oplossing is heel simpel, mogen jullie zelf nog even over nadenken. Al de cadeaus hebben we bewust met korting willen kopen, helaas is deze korting teniet gedaan door de belkosten en benzine kosten. Het enige wat siert is dat er op zondag terug gebeld is nadat klacht.nl erbij betrokken raakte. Helaas dat het pas na 10 dagen duidelijk aan ons gemeld werd waar het pakket geleverd was. Geen Bart smit meer voor ons. Zeker niet de webshop.

Alle klachten die gemeld zijn door Slechteklantenservice