Klacht: websites ofline abuse

op 30 augustus 2018 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Sinds maandag zijn mijn websites die ik bij Strato laat hosten geblokkeerd. Een bestandje wat er al meerdere jaren op staat zou er voor zorgt er bij Strato voor dat ze middels een mail laten weten dat ze je account blokkeren. Geen waarschuwing vooraf. Direct het bestand verwijderd uiteraard en een mail gestuurd en gebeld met de helpdesk. Na drie dagen bellen komt er een Engelstalig bericht uit Duitsland waarin staat dat het nu ineens om meerdere bestanden zou gaan. Derhalve heb ik alles verwijderd en gecontroleerd. Weer een mail gestuurd en gebeld. Na 1 dag wachten staan de websites waarvan ik inkomensafhankelijk ben niet online en is er doodse stilte aan de kant van strato. Erg teleurstellend. Ik ben benieuwd of ik ergens mijn schade kan verhalen of dat er dan ook doodse stilte is.

Als de websites weer online staan, alles weer werkt en iemand van Strato die verstand van zaken heeft mij terugbelt ipv zich te verschuilen achter een helpdesk die niet op de hoogte is van wat abuse doet.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 30 augustus 2018 om 12:35 geantwoord

Heeft op 30 augustus 2018 om 12:48 geantwoord

Ik heb reeds alles opgeschoond maar Strato laat mij gewoon zitten. Ze hebben nog niets opgelost. Het is ook belachelijk dat ze wel reageren via klacht.nl maar niet op de door mij gestuurde mails.

Bericht van Strato

3 maanden geleden - Ik zie dat u gisteren contact heeft gehad met een van onze medewerkers. Deze medewerker heeft de zaak doorgestuurd naar de Abuse afdeling, en hen gevraagd uw webruimte nogmaals te controleren. Wanneer het probleem opgelost is zullen zij uw pakket weer activeren. Op dit moment kunnen wij u enkel om uw geduld vragen. Ons excuses voor de wachttijd. Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben, wens ik u nog een fijne dag.

Reactie van de melder van de klacht Vincent Keverevents

3 maanden geleden - Ik heb zondag alle bestanden verwijderd zoals aangegeven en nog steeds is mijn account niet gedeblokkeerd nog heb ik een email ontvangen van abuse.

Alle klachten die gemeld zijn door Vincent Keverevents