Klacht: website niet bereikbaar

op 03 september 2018 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 7 dagen bellen en mailen met verschillende afdelingen gijzelt strato nog steeds mijn zakelijke websites en veroorzaakt hiermee veel schade. De abuse afdeling reageert niet en mijn klanten kunnen mij niet bereiken. Ik heb alles verwijdert maar nog steeds doen ze niets. Voor service of adviezen moet je niet bij Strato zijn. Niemand kan de geheimzinnige afdeling Abuse van Strato bereiken. Ik niet als klant en de Helpdesk niet.

Gewenste Oplossing:

mijn websites weer online en mijn account deblokkeren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 07 september 2018 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Keverevents