Klacht: Website functioneerd al tijden niet

op 04 oktober 2016 over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) in de categorie

Ik ben nu al een x-aantal MAANDEN bezig om op mijnduo.nl in te loggen, met het continue resultaat “https://mijn.duo.nl particulier portaal fout 500-ErIsIetsMisgegaan”.
Hierover heb ik eerder via de website een klacht ingediend, zonder resultaat.

Ik heb inmiddels maar schriftelijk een aanvraag gedaan om mijn inkomen 2014 te verleggen naar 2015 ivm de studiefinanciering van mijn zoon. Dit is inmiddels 4 weken geleden en ook hier heb ik nog steeds geen bericht over ontvangen. Ik ga er derhalve WEL vanuit dat de studiefinanciering ingaat op de dag van aanvang van zijn studie. We hebben nog steeds niets ontvangen, behalve dan e.o.a. niet aangevraagde vergoeding van € 80,00……alsof je daar een studie van meer dan 1400 euro incl boeken van kunt betalen

Tis te absurd voor woorden, dat een site van zo’n instantie zolang met zulke problemen tobt, en dat daar totaal GEEN actie op ondernomen wordt.

Zelfs bij het indienen van een klacht via deze website loopt ’t compleet vast, je krijgt geen kopie van je klacht via de mail binnen en op het moment dat je op klikt krijg je de foutmelding dat je het onderwerp niet hebt ingevuld…..als je dit dan aanklikt krijg je een dropdown menu ZONDER onderwerpen, dus je kunt er verder niets meer mee.

Ik verwacht derhalve van mijnduo.nl een schriftelijke bevestiging van deze klacht en een relevante oplossing!

Als alles naar behoren werkt, en je niet een kweetniet hoelang zelf overal achter aan hoeft te gaan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht jpvanberkel

1 maand geleden - Inmiddels een week verder, nog steeds geen beweging in te bespeuren....trieste zaak allemaal. Eigenlijk gewoon te schofterig voor woorden, iets wat gewoon standaard behandeld zou moeten worden.

Alle klachten die gemeld zijn door jpvanberkel