Klacht: we zijn het zat

santini1 op 30 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

de krant word structureel te laat bezorgd

zoals afgesproken de krant bezorgen voor 7 uur smorgens

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 maart 2018 om 10:42 geantwoord

Geachte mevrouw Hendriks,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is.
Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt blijven van het aller laatste nieuws.

Om ervoor te zorgen dat u weer de krant op tijd ontvangt, hebben wij uw melding doorgegeven aan de bezorgservice.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

BC-WebCare Team

santini1

Heeft op 30 maart 2018 om 10:57 geantwoord

Ik heb de afgelopen weken dit bijna dagelijks zelf gemeld bij de abonneeservice en die geven dan aan dat wegens omstandigheden we de krant te laat krijgen, ik weet niet welke omstandigheden er dagelijks spelen maar ik voorspel dat de bezorgservice met hetzelfde antwoord gaat komen, we wachten maar even af morgen.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - En inderdaad de abonneeservice laat me weten dat wegens omstandigheden de krant ook vandaag niet op tijd bezorgd is.

Alle klachten die gemeld zijn door