Klacht: We krijgen ons geld niet terug

Stefan HENKEL op 14 december 2021 over Onder Andere Tickets in de categorie Internetshops - Kaarten- en ticketverkoop

Dit is ons antwoord vanuit Onder Andere Tickets:

Jammer dat u dit voorjaar niet naar onze vervangende show wilt/kunt komen. Helaas is het retourneren van tickets niet mogelijk, en bieden we vervangende shows aan. Ik kan u wel omboeken naar De Mega Sint Show van volgend jaar in de Sinterklaasperiode. U bent er in dit geval dan vroeg bij, dus ik kan u vooraan inboeken. Kunt u me laten weten welke dag en tijd u graag wil komen? De keuze uit De Mega Sint Show 2022 in Rijswijk volgend jaar zijn:

4 december 2022

Show 1: 13.30u

Show 2: 16.00u

Ik hoor graag welke datum u uitkomt. Dan ontvangt u de tickets binnenkort in uw mail!

Alvast dank voor uw begrip, en we zien u graag volgend jaar bij De Mega Sint Show!

OA Tickets

Wij willen graag al ons geld terug.
Vanwege de leeftijd was dit het laatste jaar dat we Sinterklaas vieren met onze dochter.

Een show rond de hemelvaart is al helemaal niet geloofwaardig.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onder Andere Tickets

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onder Andere Tickets nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan HENKEL