Klacht: Wc’s worden niet schoongemaakt

op 24 september 2016 over Ahoy in de categorie Concerthallen

Ben gisteravond 23 september naar we love disco geweest was echt top.wat ik heel raar vindt is dat je voor de wc 3 euro moet betalen.wat ik niet erg vindt als de wc’s dan ook echt bij gehouden worden.maar tot mijn verbazing werd dat echter niet gedaan.moet je even uit rekenen ik denk dat er zo 5000 mensen waren (als het er niet meer waren) en dat maal 3 euro Hallo kom op voor dat geld kan je echter wel mensen neer zetten om de wc’s schoon tehouden.sommige wc’s geen wcpapier,vieze potten water tot aan de rand vol staan.echt te smerig.wij zijn ook eerder naar huis gegaan vanwege dat ik naar de wc moest en echt niet meer daar ging helaas.oja er staat een man die controleert of je zo stempel op je arm he. Daar heb ik tegen gezegt dat ik echt schandalig vond dat het er zo uit zag. Waarop hij zei u moet het er maar mee doen.even serieus dus toen maar naar huis gegaan rond 23:15 terwijl het feest was tot 1 uur.

Dat het opgelost wordt!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ahoy

Reactie van de melder van de klacht Tripper2410

2 maanden geleden - Ik krijg net bericht dat Ahoy mijn klacht niet in behandeling neemt!!!!echt te gek voor woorden....ik heb ook bij hun op de site gekeken voor een klacht nergens kan je iets vinden.ik vindt het belachelijk dat Ahoy dit niet in behandeling neemt!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ahoy nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ahoy in behandeling genomen

Bericht van Ahoy

2 maanden geleden - Beste Bianca, Bedankt voor je bericht. Wij waarderen het dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. In de toekomst ontvangen we dergelijke ervaringen liever via het contactformulier van onze eigen website. Ahoy trad wat betreft het evenement “We love Disco” op als verhuurder van de accommodatie. De externe beveiligingsmedewerkers, de faciliteiten m.b.t. de mobiele toiletten en de betreffende prijshantering vielen onder de regie van de organisator, in dit geval PSG Concerts. Dit neemt niet weg dat wij het erg vervelend vinden om te moeten vernemen dat deze toiletten zo vies waren en u uiteindelijk heeft besloten om het evenement eerder te verlaten. Wel zijn wij erg benieuwd wie heeft gezegd je klacht niet in behandeling te nemen. Tijdens het evenement waren er namelijk geen medewerkers van Ahoy in het publieksgedeelte werkzaam. Mocht je nog in contact willen komen met de organisator van het evenement dan kan dat via hun contactformulier op www.welovedisco.nl. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien je, ondanks deze negatieve ervaring, graag een keer terug in Rotterdam Ahoy! Met vriendelijke groet, Jasper Bol Rotterdam Ahoy Afdeling Projectmanagement reactie@ahoy.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Tripper2410