Klacht: watermeterstanden

op 23 mei 2016 over Woonwaard in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De meterstanden doorgeven aan P.W.N dat is hier ieder jaar een groot
probleem Ik heb nu een factuur ontvangen en nu krijg ik weer een
factuur die totaal niet overeenkomt. De meterstanden zijn wel een keer of 3
door verschillende personen opgenomen en daar zijn al jaren klachten over.

Gewenste Oplossing:

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonwaard

Reactie van de melder van de klacht cp.meester@quicknet.nl

1 jaar geleden - Woonwaard heeft de sleutels van de meterkast die moet dan zelf de meterstanden opnemen en doorgeven aan P.W.N. en niet overlaten aan een paar oudere bewoners die hier een sleutel hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonwaard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cp.meester@quicknet.nl