Klacht: water schade

op 21 februari 2017 over ASR in de categorie Verzekering

Door snel te handelen bij een lekkage in het toilet, ( wanneer je dat niet doet word dat betiteld als \”nalatig\”) heeft het water geen schade aan het tegelwerk danwel vloer veroorzaakt. Doordat het water idd geen schade heeft opgeleverd word er niks vergoed !
Wanneer ik de lekkage z\’n gang had laten gaan, had het water wel het tegelwerk en de eiken vloer beschadigt, en dan wel verzekerd geweest ! Of betiteld als nalatig ! Door ASR, dhr X, zeer klant onvriendelijk telefonisch te woord gestaan……. \” ik ga het contact maar verbreken !\”

Erkenning

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ASR over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ASR in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ASR een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ASR

Heeft op 06 juli 2017 om 17:53 geantwoord

Uw klachtbehandelaar heeft de klacht behandeld. Zij heeft veelvuldig contact met u gehad. Er is besloten toch een gedeelte van de schade aan u uit te keren. U stuurde de factuur van de loodgieter aan ons en op basis daarvan is er een bedrag aan u betaald. Wij gaan er van uit dat dit bedrag destijds door u is ontvangen en sluiten nu de klacht. Zijn er nog vragen? Neemt u dan contact met ons op. Vriendelijke groet, a.s.r.

Alle klachten die gemeld zijn door FieneFemke