Klacht: Wat is er gaande bij Em Te

op 25 juni 2016 over EmTe in de categorie Supermarkten

Sinds kort vind ik het klant vriendelijksheid bij de Em Te steeds maar dalen.Mensen hebben het drukker met schappen vullen dan een klant te woord staan. Daarbij is tot overmaat van ramp , deze week besloten de servicebalie niet meer voor mandjes te openen. Zodat ik met mijn mandje in de rij van de overvolle karren kan gaan staan. Op mijn vraag waarom de service balie niet meer gebruikt wordt , werd mij gezegd dat er teveel karretjes er door heen ging . Ik zei dan kun je toch een groot bord neerhangen ALLEEN MANDJES, of GEEN WINKELWAGENTJES . Jammer want het was altijd een klantvriendelijke winkel. Maar ik heb geen zin om met mijn mandje in een volle rij wagentjes te staan..
Ik hoop dat jullie weer wat meer om jullie personeel geven …in plaats dat ze schappen moeten vullen….kastjes muur werk. Dat de schappen vol moeten zijn begrijp ik ook maar ik dacht dat dat in de avonduren gebeurde.
Hopelijk bezuinig je niet op personeel , want dan ga ik wel naar een winkel die wel tijd om je te helpen en waar je met je mandje niet in een volle rij karretjes hoef te staan.{ en met mij zullen er meer volgen}
Echt het laatste half jaar zie ik een enorme terug gang , en mijn maat is bijna vol.Vandaag was de laatste druppel .
Vriendelijke groet een ontevreden klant Cay

Als alles weer was zoals voor een half jaar terug. Toen werd je netjes geholpen en hadden ze tijd om je te helpen,en kon je rustig met je mandje bij de service balie staan.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EmTe

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EmTe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cay van Hoef